Första dagen är här!

Jag vet med mig att jag blir hungrig på kvällarna, därför ska jag spara det mesta av dagens intag tills dess. 
Ett liter bekymmer är min sambo. Han tycker inte om när jag överhuvudtaget nämner vikt och att börja äta soppor och shakes skulle han inte vara stödjande i. Så jag måste smussla lite med det.. 
 
Vägde mig i morse, 68,0 kg visade vågen så det är exakt 10 kg jag vill gå ner. Midjemåttet är 86 och stuss 96. 
Har inte riktigt bestämt mig än om jag ska väga mig varje dag eller en gång i veckan. Det kommer vara svårt att låta bli..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

exante.blogg.se

Måndagen den 6/5 börjar jag en 1-1,5 månad lång viktminskningsprojekt med exante dieten. Här kommer jag uppdatera hur det går, skriva av mig när jag behöver få bort tankar från hunger och för att hålla motivationen uppe.

RSS 2.0